Bulgariska kortbedragare gripna i Mijas

Redaktionen SvM
Publicerad 24 October, 2005

Guardia Civil har gripit två bulgariska medborgare i Mijas misstänkta för bedrägeri och urkundsförfalskning. De två har kommit över information på betal- och kontokort, och har sedan tillverkat falska kort som man har använt till att göra kontantuttag med i bankomater. Det här meddelade poliskåren igår. Det har dock inte framkommit hur de två kom över informationen på korten eller hur stora summor pengar de kommit över.

Tips om nyheter?

Kontakta Redaktionen info@svenskamagasinet.nu