Línea Directa, marknadsledande i direkt försäljning av bil, motorcykel och hem försäkringar, erbjuder alla sina utländska kunder som är bosatta i Spanien ett brett utbud av exklusiva tjänster på engelska Särskilt anmärkningsvärt bland dessa är ”Hjälp vid resa”, en exceptionell produkt vilken täcker och löser alla typer av problem som uppstår vid väg incidenter som sker i Spanien, övriga Europa och länder som omfattas av det gröna kortet.

Efter år av erfarenhet med fokus på utländska kunder i Spanien, kan nu Linea Directa identifiera de vanligaste typerna av händelser som sker när deras kunder tar sin bil och är på långa avstånd från sina hem.

Linea Directa har identifierat sådana incidenter och erbjuder säkerhet, trygghet och förtroende.

Exempel på dessa händelser är:
• Om kunden tappar nycklarna till sitt fordon, antingen inom eller utanför Spanien,
hjälper Linea Directa till att hitta duplicerade nycklar så att de kan fortsätta sin resa.
• I händelse av haveri eller olycka, om kunderna inte kan vidta lämpliga åtgärder, kan Línea Directa sända de reservdelar som krävs (max vikt på 50kg t ex batteri) för att reparera fordonet så att man inte behöver lämna den på verkstad med alla de olägenheter som detta kan medföra.

Línea Directa visar återigen sitt engagemang för att anpassa sin utlandsstationerade service. Genom sin larmcentral med 24-timmars service varje dag på året, erbjuds effektiv service av högsta kvalité.

Om du vill veta mer, ring 902 123 161 nu