“Elvis” i Funkan

Redaktionen SvM
Publicerad 11 November, 2007

Mike Andersen, elviskopia från Danmark gjorde ett bejublat framträdande när danska tidningen Solkysten arrangerade årsfest på Palacio de la Paz kongresscenter på feriaplatsen i Fuengirola. Hundratals danskar, svenskar och andra gäster fick höra några av “The Kings” största hits. (Foto: Ola Josefsson)

Tips om nyheter?

Kontakta Redaktionen info@svenskamagasinet.nu